وبلاگ علی محمودیان

وبلاگ علی محمودیان
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهندسی کامپیوتر و آدرس mahmodiyanali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبلاگ ما قرار میگیرد.





http://arstechnica.cam

این سایت جدیدترین اطلاعات را درباره کامپیوتر، برنامه های کامپیوتری و فعالیت های شرکت های بزرگ کامپیوتری در اختیار شما قرار می دهد. از طریق این سایت می توانید مقالاتی را درباره فعالیت شرکت مایکروسافت در قبال هکرها به دست آورید.این سایت شما را با مدل ها و گونه های جدید کامپیوتر آشنامی کند. در آرشیو این سایت مقالات متنوعی در اختیار شما قرار می گیرد. شرکت Ars تولید کننده محصولات کامپیوتری متنوعی بوده و می توانید در این سایت اطلاعاتی در مورد آنها به دست آورید و از خدمات تکنیکی این مرکز مطلع شوید.

http://australia.creative.com

این شرکت سازنده سیستم های دیجیتالی و کامپیوتری می باشد. از طریق این سایت می توانید اطلاعات بیشتری درباره ی فعالیت های این مرکز به دست آورید. در بخش مقالات این سایت، توضیحات مفصلی در مورد محصولات این شرکت یافت می شود و آخرین اخبار را در زمینه محصولات کامپیوتری و دیجیتالی به شما ارائه می دهد. از طریق این سایت می توانید جوایزی را که تاکنون به این شرکت تعلق گرفته مشاهده نمایید.

 

http://avenir.dhs.org

این سایت متعلق به شرکت Avenir می باشد. این شرکت در زمینه ی کاربرد کامپیوتر و اینترنت فعال بوده و شما را به موضوعاتی چون : ICQ,Linux, MP3, Windows، پروژه NAN و... آشنا می کند. از طریق این سایت می توانید با فعالیت های گسترده ی این مرکز آشنا شوید. این سایت شما را با انواع Mother Board, CPU ، دیسک سخت، فلاپی درایو، CD-ROM,RAM,Case، کارت صوتی، کارت تصویری، مانیتور، موس، کی برد و سیستم های اجرایی آشنا می کند. شما می توانید قیمت این قطعات را ملاحظه کرده و در صورت تمایل خریداری کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 6 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 22:31 ] [ علی محمودیان اندارگلی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

وبلاگ شخصی علی محمودیان اندارگلی منتظر نظرات خوب شما دوستان هستم........
امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً


تازه های فروم هم میهن


cache01last1426405719